Het afgelopen jaar hebben wij onze klanten gevraagd deel te nemen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. De dienstverlening van het Leerwerkloket wordt met een 7,9 beoordeeld. Dat is het resultaat van het landelijke gemiddelde (35 Leerwerkloketten). Het Leerwerkloket Rijk van Nijmegen scoort een 8,2 voor de algemene tevredenheid.
Klanten zijn tevreden met de deskundigheid van de adviseur, weten vaak beter wat bij hen past en wat de mogelijkheden zijn op de arbeidsmarkt. Het grootse gedeelte is zich na het laatste contact met de adviseur nog verder gaan oriënteren, gestart met een opleiding of zijn aan het werk gegaan. 9 op de 10 respondenten die gebruik maakten van de dienstverlening van het Leerwerkloket hebben daar wat aan gehad. Hier zijn wij erg blij mee!
Top 3 vragen waarmee klanten naar het Leerwerkloket komen zijn:
- Welk werk past bij mij
- Hoe kan ik mij om laten scholen?
- Wat wil ik en wat kan ik?
Een aantal positieve reacties die we van onze klanten hebben ontvangen zijn:
✅ “De gesprekken hebben mij enorm geholpen bij het structureren van alle info die ik had vergaard om mij te laten omscholen. Mijn contactpersoon heeft mij geleerd stappen te maken en daardoor acties te ondernemen.”
✅ “Door het Leerwerkloket kreeg ik een duidelijk beeld van de arbeidsmarkt, dat aansloot bij eerdere ervaringen. Daardoor had ik meer helderheid over de keuzes die ik kon maken.”
✅ “Een compliment voor de persoonlijke aanpak. Ik had het idee dat er echt gekeken werd naar mijn situatie en maatwerk geboden werd.”
Heb je vragen op het gebied van leren en werken? Neem dan contact met ons op via onderstaande knop.